کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317888 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

3 ایمیل ایرانی دیگر در راه است

به گزارش سافت گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ معاون سازمان فناوری اطلاعات گفت: 3 شرکت برای اپراتوری پست الکترونیک انتخاب شده‌اند که پس از اخذ مجوز، سایر پست‌های الکترونیک برای تایید، باید از سازمان مجوز بگیرند و در غیر این صورت غیر مجاز خواهند بود.

علی‌اصغر انصاری در گفت‌وگو با سافت گذر؛  اظهار داشت: با فراخوان شناسایی ارائه‌دهندگان خدمات پست الکترونیک، تعدادی شرکت در فراخوان شرکت کردند که پس از ارزیابی 3 شرکت انتخاب شده‌اند.
معاون توسعه و مدیریت شبکه سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: در حال انجام کارهای مقدماتی محصولی که این شرکت‌ها می‌خواهند ارائه کنند و مدل کسب و کارشان هستیم که پس از پایان این اقدام، این 3 اپراتور نیز به اپراتورهای فعلی پست الکترونیک کشور اضافه خواهند شد.
وی تصریح کرد: این 3 شرکت برای ورود نهایی به جمع ارائه دهندگان پست الکترونیک، باید خواسته‌های سازمان فناوری اطلاعات ایران را محقق کنند، از جمله این کارها، انجام اقدامات زیربنایی و بردن محصولات‌شان به آزمایشگاه‌ها است.
انصاری گفت: برای ارائه‌دهندگان این سرویس، نام «اپراتورهای فخر» (ارائه‌دهندگان خدمات رایانامه) انتخاب شده است.
معاون توسعه و مدیریت شبکه سازمان فناوری اطلاعات ایران تأکید کرد: معتقدیم که این اپراتورها باید با مدل کسب و کار وارد شوند.
وی گفت: این 3 شرکت از شرکت‌های وارد در این کار بوده‌اند و مدل کسب و کار هم دارند که امیدواریم موفق باشند و زمینه برای توسعه بازار، با محصولات بومی و خدمات داخلی فراهم شود.

*ارائه‌دهنده پست الکترونیک، بدون پروانه غیرمجازند
وی در پاسخ به این سؤال که "ادامه فعالیت سرویس‌دهندگان فعلی پست الکترونیک چگونه خواهد بود"، گفت: از نظر ما با وارد شدن اپراتورهای فخر، سایر شرکت‌های فعلی ارائه‌دهنده پست الکترونیک، مادامی که از ما پروانه نگیرند، غیرمجاز شناخته می‌شوند.
وی تصریح کرد: پس از معرفی اپراتورها فخر، شرکت‌های فعلی یا باید از سازمان فناوری اطلاعات مجوز لازم را اخذ کنند یا سازمان آنها را تأیید نخواهد کرد.
معاون توسعه و مدیریت شبکه سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: بنابراین شرکتی که از سازمان فناوری اطلاعات مجوز نگرفته باشد، ممکن است فعالیت کند، اما فعالیت آن از نظر سازمان تأیید نخواهد شد.
وی افزود: شرکتی که مورد تأیید سازمان فناوری اطلاعات باشد، حداقل تأیید صلاحیت شده و نرم‌افزارش نیز در آزمایشگاه بررسی شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10014 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/04/24 تعداد مشاهده: 1744
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1391/04/24 16:35
وای!!! شما چرا قصد جاسوسی کردن از کاربرای بیگناه ایرانی رو دارید؟ اینا که طفلکیا اطلاعاتشون اصلا تو فیس بوک نیست!lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
ناشناس 1391/04/24 16:29
واسه کسی که بخواد خوبه! واسه کسی که جهالت رو انتخاب کرده بده!